donderdag 18 september 2008

Ding 19

Ik ben inmiddels al een tijdje een Hyver. Ik heb inmiddels 60 vrienden. Ik merk nu ik een tijdje Hyves heb ik er niet zoveel mee doe. In het begin was het leuk omdat je dan veel mensen "ontmoet". Nu vind ik het vaak vervelend als ik op mijn mail allemaal berichtjes krijg over een hoop onzin dingen. Nieuwe uitnodigingen vind ik wel altijd leuk. De afgelopen twee dagen heb ik ook kennis gemaakt met Meebo en Skype. Chatten is wel helemaal mijn ding. Ik word er ook wel een beetje melig van, en het houdt me van mijn werk.

2 opmerkingen:

Bea Babijn zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Bea Babijn zei

Hey Renate,
Jij bent in ieder geval veel populairder dan ik op hyves. Ik heb nog maar 20 vrienden(snik,snik).
Voor de rest heb ik precies hetzelfde als jij. In het begin wel leuk maar kijk er nu steeds minder op. Misschien horen we al een beetje bij de babyboomgeneratie zoals ik op het blog van Peter vermeldde.